loading...
دانلود نرم افزار بازی,آموزش,گرافیک...با گپ بوک
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
عماد عبادی بازدید : 256 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (1)

Call Of Battlefield:Online FPS v2.0 + Mod یک بازی اکشن رایگان است که توسط استودیوی بازی سازی Dodisoft منتشر شده است. زامبی ها دنیا را مورد حمله قرار داده اند و در حال نابودی بشریت هستند، این موجودات به انسان ها حمله می کنند و آن ها را هم به زامبی تبدیل می کنند. این یک کشتار جهانی است. دوستان شما جیسون، بریتنی و آنجلینا به این ویروس آلوده شده اند به غیر از این شما شاهد از دست دادن اعضای خانواده خود هستید و این موضوع شما را نگران کرده است و شما را وادار کرده است که با نبرد زامبی ها بپردازید. میدان نبرد شما را برای حضور در یک درگیری سنگین و دشوار صدا می زند. دولت برای نابودی این زامبی ها یک نیروی نظامی ویژه از افراد باقیمانده راه اندازی کرده است تا با یک عملیات آن ها را از بین ببرد، نام این نیروی ویژه  Call of Battlefield (COB) است. شما هم برای حضور در این نیرو انتخاب شده اید. این یک نبرد مدرن نیست بلکه به سبک قدیمی جریان دارد، پس آماده یک نبرد جالب و هیجان انگیز باشید. شما به عنوان یک تکاور می توانید از بین 14 سلاح یکی را انتخاب کنید: M4, MP5، Shotgun، DP، AK-47، تک تیر انداز و … .

عماد عبادی بازدید : 242 جمعه 05 بهمن 1397 نظرات (0)

 

Clash of Clans 11.185.13

کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید در بخش بازیهای استراتژیک و ساخته استودیوی قدرتمند بازی سازی Supercell می باشد که جدیدترین نسخه آن را امروز از گت اندروید دریافت خواهید کرد . این بازی که به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید . شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد . پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید !

عماد عبادی بازدید : 1193 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (2)

New

دانلود Judge Dredd vs. Zombies 1.8 یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی Rebellion می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید از شهر مگا در برابر حمله زامبی ها محافطت کنید. خودتان را با یک هفت تیر و سه سلاح ویرانگر که همگی آنها قابل ارتقا هستند مجهز کنید. با 4 زامبی قاتل در 30 مرحله مبارزه می کنید و 7 ارتقا ویژه برای مبارزه تان با دشمن در نظر گرفته شده است و شما براساس عملکردتان می توانید ستاره به دست آورید. شما باید با از بین بردن زامبی ها و جمع آوری سپرها و دور نگهداشتن خودتان از آسیب ، مدت زمان زنده ماندتان را در حداکثر حفظ کنید...

عماد عبادی بازدید : 301 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ تانک ها (برای اندروید)

World of Tanks Blitz 1.11 Android

 

 

بازی جنگ تانک ها (برای اندروید) - World of Tanks Blitz 1.11 Android

 

 

World of Tanks Blitz نام یک بازی جنگی و بسیار پرطرفدار است.

 

این بازی جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است و از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است.

 

در این بازی شما باید سوار بر تانک قدرتمند خود شوید و با دشمنان مقابله کنید. هرچه جلوتر میرویدتانک شما قوی تر میشود و جنگ ها نیز سخت تر از گذشته میشود.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

عماد عبادی بازدید : 225 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

Because Zombies 1.41 یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های زامبی از نوع استراتژیک از استودیوی بازیسازی DoubleSmoked Software برای اندروید است که با قیمت 0.85 دلار در گوگل پلی عرضه شده است .بهترین بازی دفاعی زامبی! در بازی Because Zombies سفری هیجان‌انگیز در یک شهر آلوده به زامبی را آغاز کنید و به دنبال دختر خود بگردید. بیش از ۲۵ وسیله برای نابود کردن زامبی‌ها در شهر پیدا کنید. از سگ‌های وحشی، بشکه‌های انفجاری و دینامیت‌ها استفاده کنید تا انواع زامبی‌هایی که بر سر راهتان ظاهر می‌شوند را نابود کنید...

عماد عبادی بازدید : 227 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود Smurfs’ Village 1.5.9a – بازی دهکده اسمورف ها اندروید + دیتا

 

 

Smurfs’ Village 1.5.9a به فارسی (دهکده ی اسمورف ها) بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید .اسمورف ها قبیله ای از حیوانات کوچک آبی است . آن ها دشمنی به نام گارگامل دارند . گارگامل سرزمین آن ها را خراب کرده است و وظیفه شماست که ان را از نو بسازید. در این راه دراز پدر بزرگ اسمورف شما را کمک خواهد کرد . این بازی از روی کارتون اسمورف ها ساخته شده است . در این بازی استراتژیک شما می توانید با شخصیت مورد علاقتان بازی کنید .در Smurfs’ Village شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازیهای مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

برخی از ویژگی های بازی Smurfs’ Village اندروید :
- ساخت دهکده ی اسمورف ها با انواع و اقسام ابزارها
- بازی با اسمورف های محبوب از جمله اسمورف بابابزرگ، اسمورف تنبل، بچه اسمورف
- خرید توت های اسمورفی از داخل بازی و افزایش سرعت رشد محصولات کشاورزی و دهکده
- برقراری ارتباط با دوستان در فیسبوک و ارسال هدایا به دهکده اسمورفی آنان
- بازی به صورت آفلاین؛ مدیریت دهکده در هر زمان بدون نیاز به اتصال به اینترنت
- انجام بازی های کوچک مثل بازی پخت و پز اسمورف شکمو یا بازی ترکیب معجون اسمورف بابابزرگ
- دارا بودن گرافیک بسیار بالا نسبت به حجم کم خود به همراه گیم پلی اعتیاد اور

 

راهنمای نصب و اجرای بازی :

- فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
- فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.capcom.smurfsandroid را در مسیر Android / obb قرار دهید.
- بازی را در نهایت اجرا کنید .

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
عماد عبادی بازدید : 203 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود 2020: My Country v7.11.9828 - بازی شهرسازی برای اندروید + نسخه مود

 

2020: My Country 7.11.9828 یک بازی سرگرم‌کننده استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی بازیسازی GIGL توسعه یافته و بصورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در این بازی استراتژیک که توانسته بیش از 20 میلیون کاربر را از سرتاسر جهان بخود جذب کند، شما باید یک متروپلیس (شهر بزرگ و پیشرفته) آینده‌نگرانه ساخته و با ایجاد زیرساختهای مختلف آن را مدیریت کنید. هر چه شهروندان شما شادتر و خوشحالتر باشند، به معنی اینست که شما در کارتان موفق‌تر بوده‌اید! نکته جالبی که در بازی وجود دارد، احتمال وقوع بلایای طبیعی مثل زلزله و سیل است که باید همیشه ستاد بحران شهرتان در حالت آماده‌باش باشد تا با کنترل شرایط از آسیبها و صدمات بیشتر جلوگیری کند. همانطور که مشاهده میکنید بازی دارای گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را امتحان کنید.

ویژگیهای بازی 2020: My Country:
گیم‌پلی جذاب 
گرافیک عالی به همراه انیمیشنهای زیبا
وجود صدها چالش جالب در بازی
وجود بلایای طبیعی گوناگون مثل سیل، زلزله، بیماریهای همه‌گیر و حمله بیگانگان!
خوردورها و معماریهای آینده‌نگرانه
بیش از 100.000 روش برای سفارشی‌سازی ساختمانها

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
عماد عبادی بازدید : 414 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود Cloud Raiders 6.1.1 – بازی استراتژیکی کلاد رایدرز اندروید

 

 

Cloud Raiders 6.1.0 – مهاجمان ابری کلاد رایدرز بازی جدید و ساخته شده در سال 2014 با سبکی استراتژیک و جنگی برای Android بوده که انتشار آن بر عهده شرکت GIGL بوده است و شباهت بسیار زیادی به بازی clash of clans دارد. در این بازی می توانید دهکده خود را با نژاد مورد علاقه تان در سرزمین های آسمانی بنا کنید و با جمع آوری نیروی انسانی و فراهم کردن زندگی برای آن ها به یک امپراطوری بزرگ تبدیل شوید. آسمان بسیار بزرگ بوده و از لحاظ مساحت مشکلی برای گسترش دهکده تان به وجود نخواهد آمد ولی برای این کار نیاز به امتیاز و پول دارید و بدون آن عملا نمی توانید کاری از پیش ببرید. پس دست به کار شوید و در بازی Cloud Raiders نیرو های نظامیتان را آماده سازید و راهی دهکده های نزدیک تر شوید و پول، سکه و جواهرات از آن ها غارت کنید و به دارایی خود بیافزایید! 
کاربر می تواند از هزاران استراتژی و طرز تفکر برای کنترل دهکده اش استفاده کند ولی تمامی این موارد باید منجر به پیروزی شوند و هیچ شکستی دربر نداشته باشند. مهم ترین وسیله ای که در بازی Cloud Raiders با آن ها از جایی به جایی دیگر حرت می کنید، کشتی های بزرگ و غول پیکر هستند و هر یک از آن ها قیمت نسبتا زیادی دارد. برای افزایش جذابیت بازی، ماموریت هایی به صورت هفتگی به آن افزوده شده اند و بازیکن با به اتمام رساندن آن ها پاداش خوبی دریافت می کند و می توانید از آن به خوبی بهره ببرد. در Cloud Raiders تنها شما نیستید که غارتگیرید، بلکه بقیه دهکده های نیز طمع پول دارند و هر چند وقت یکبار به دهکده تان حمله می کنند. پس میبایست نیرو های دفاعی و هم چنین ساختمان های نظامی بسیار خوب و مستحکمی داشته باشید تا در این حملات حداقل صدمه را ببینید و دهکده به طور کامل تا مرز نابودی به پیش نرود.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Cloud Raiders اندروید :
- میلیون ها استراتژی مختلف و قابل اجرا در بازی با یک هدف : غارت
- فرم قبلیه ای برای سلطه جهانی و کسب مقام
- وجود دشمنانی همچون دزدان دریایی , جادوگران و ..
- امکان احضار نیروی کمکی در مواقع نیاز به صورت هفتگی
- امکان ایجاد استحکامات مختلف برای جلوگیری از ورود دشمن به قلعه
- امکان ارتقا رزمندگان خود و استفاده از سحر های مختلف
- گرافیک سه بعدی و بسیار جذاب
- نبرد با بیش از یک میلیون بازیکن جهانی برای غارت منابع آنها
- امکان ساخت و ایجاد واحدهای قدرتمند از نیروها برای دفاع!
- استفاده از انواع سلاح های قدرتمند برای از بین بردن دشمنان
- بازی در انواع مکان های بسیار متنوع و لذت بخش و صد البته مهیج!
- دارا بودن گرافیک عالی و رنگارنگ به همراه صداگذاری مهیج!

توجه داشته باشید که :

1 - بازی Cloud Raiders به صورت اینترنتی است و برای اجرا به اینترنت احتیاج دارد. این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل و همراه اول فراهم گرد..
2 - در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید ؛ نسخه قبلی بازی از کار می افتد پس این صفحه از Apk Android را مدنظر قرار دهید و به محض منتشر شدن نسخه جدید برای دانلود به این صفحه مراجعه نمایید .

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
عماد عبادی بازدید : 203 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود Clash of Kings 1.0.94 - بازی نبرد پادشاهان برای اندروید

 

 

Clash of Kings 1.0.94 یک بازی استراتژیک دیگر برای گوشیها و تبلتهای مجهز به سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی Elex Inc منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در این بازی مولتی پلیر آنلاین شما باید یک امپراطوری عظیمی تشکیل دهید تا بتوانید بر 7 قلمرو شگفت انگیز حکومت کنید. تمامی اصول و عناصر در این بازی هم برقرار است، شما باید یک قلعه مستحکم ساخته تا تخت حکومتی خود را آنجا بنا نهید و با ایجاد برجها و ساختمانهای مختلف از آنجا دفاع کنید. مکانیسم ایجاد یک ارتش هم کمابیش مشابه سایر بازیهای این سبک است؛ بنابراین میتوانید با استفاده از سربازان و واحدهای مختلف یک ارتش همه جانبه ساخته و به مصاف سایر کاربران بروید. 
چنانچه از علاقه‌مندان به بازیهای استراتژیک هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را هم امتحان نموده و ما را از نظرات خود نسبت به ان آگاه سازید.

ویژگیهای بازی Clash of Kings:
مبارزات آنلاین با سایر کاربران
امکان جمع آوری منابع و بنا نهادن تخت پادشاهی در قلعه ای مستحکم
امکان ساخن برجها و بناهای مختلف برای دفاع از قلعه
امکان جذب سربازان مختلف و تشکیل ارتشی قدرتمند
سازگاری با گوشیها و تبلتهای اندرویدی
گرافیک مناسب

 

تغییرات نسخه 1.0.94 :

Open new building Wishing Well 
-In the Wishing Well, you can make wishes to get more resources 
-You can get more resources and free wish chances by updating Wishing Well Optimized treasure 
-Open the treasure, you can get a large number of gold and resources, as well as have opportunities to get multiple times of prizes 
-You need Facebook friends’ help to open the treasure-trove Optimized language setting 
-You can set language Balance Modifications 
-Slightly optimized army attribution 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
عماد عبادی بازدید : 727 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود کلش آف مافیا Clash of Mafias 1.0.63 بازی استراتژیک اندروید

 

 

Clash of Mafias 1.0.63 عنوان بازی جدیدی در سبک استراتژیک بدون نیاز به دیتا برای سیستم عامل Android است و توسط شرکت IGG.COM روی شبکه Google Play عرضه شده است. گروه مافیایی خودتان را از افراد ویژه تشکیل دهید و وارد شهری شوید که تنها دو چیز در آن حائز اهمیت است. پول و قدرت در این منطقه حکمرانی می کنند و هر کسی که به یکی از آنان برسد، به دومی نیز خواهد رسید! پس تلاشتان را در بازی Clash of Mafias به کار بگیرید تا با رسیدن به قدرت، تمامی گردش های مالی را تحت کنترل خود در آورید و سایر گروه های تبهکاری که در منطقه فعالیت دارند، به شما خراج دهند. این یک قانون همیشگی بوده و در این بازی نیز رعایت می شود. در ابتدای کار نیز خودتان بر همین اساس به سایر افراد پولی خواهید داد تا کاری با باندتان نداشته باشند. بعد از این که پول کافی به دست آوردید، مخفیگاه زیرزمینیتان را ایجاد نمایید.
اکثریت داد و ستد ها در این مخفیگاه انجام می شود ولی برای سرقت و سایر ماموریت های مهم باید وارد خود شهر شوید. ماموریت های متعددی در Clash of Mafias برایتان در نظر گرفته شده اند که با انجامشان، پاداش خوبی به گروهتان تعلق می گیرد. هیچ قانونی برای بازیکن وجود ندارد و آزاد هستید تا هر خلافی در شهر انجام دهید اما پلیس ها نیز بیکار نمی نشینند و به دنبالتان خواهد بود. در صورتی که دستگیر شوید، امتیازی از حساب کاربریتان کسر خواهد شد تا بعد از این، حواستان را به خوبی جمع کنید. برای انجام سرقت ها بزرگ می توانید از سایر گروه ها کمک بگیرید و در نهایت، پول به دست آمده را بین خودتان تقسیم کنید. امکان حمله به سایر کاربران نیز در بازی Clash of Mafias وجود دارد. برای این کار باید نیرو هایتان را جمع کنید و با تمامی قدرت بر سر حریف آوار شوید!

ویژگی های بازی Clash of Mafias :
✔ گرافیک بسیار عالی با محیطی واقعی
✔ بازی در مکان ها و محیط های شگفت انگیز و زیبا
✔ نبرد با انبوهی از دشمنان
✔ مراحل سخت و چالش برانگیز با ایتم های مختلف
✔ گیم پلی هیجانی و نواورانه
✔ رقابت با دیگر دوستان در حالت انلاین
✔ جمع اوری امتیازات بیشتر برای افزایش قدرت خود
✔ استفاده از قانون خشونت

 

دانلود کلش آف مافیا Clash of Mafias 1.0.63 بازی استراتژیک اندروید دانلود کلش آف مافیا Clash of Mafias 1.0.63 بازی استراتژیک اندروید دانلود کلش آف مافیا Clash of Mafias 1.0.63 بازی استراتژیک اندروید دانلود کلش آف مافیا Clash of Mafias 1.0.63 بازی استراتژیک اندروید

 

 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

عماد عبادی بازدید : 377 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود ایس ایج ویلیج Ice Age Village 3.3.1k – بازی عصر یخبندان اندروید

 

Ice Age Village 3.3.1k عنوان بازی بسیار سرگرم کننده و جدیدی بوده که بر اساس انیمیشن اصلی عصر یخبندان با سبک استراتژیک عرضه شده است. این بازی توسط شرکت معروف Gameloft طراحی شده و با بیش از 100.000.000 میلیون دانلود در صدر بازی های پرطرفدار اندرویدی قرار دارد و در آن از تمامی شخصیت های مطرح عصر یخبندان در یک دهکده ی یخی استفاده شده است. در این بازی کاربر دهکده ای را که تمامی شخصیت های عصر یخبندان در آن سکونت دارند , اداره می کند و از این دهکده صاحب در آمد می شود. در دهکده ی یخبندان بخش های مخلفی از جمله کافه , استخر , ماهی گیری و دیگر قسمت های تقریحی وجود داشته که برای بازدیدکنندگان از این مجموعه اماده شده است. البته به جز سبک مدیریتی در سبک استراتژیک , مراحل دیگری برای تنوع از جمله ماهیگیری سنجاب معروف ساخته شده است ! در این نوع مرحله ها علاوه بر کسب سکه های طلا , فندق هایی را نیز به دست کی آورید که سنجاب به نوعی عاشق آن فندق هاست! این فندق ها ارزش بسیار زیادی برای این شخصیت و هم چنین در بازار داشته و به وسیله ی آن ها قادر به گسترش دهکده تان از راه های مختلفی خواهید بود. از دیگر بخش های دهکده ی یخبندان می توانید سکه های طلا به دست آورید و هر چقدر امکانات بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید , در آمدی بیشتری خاصل خواهد شد. البته در بازی زمان نیز از فاکتور های بسیار مهم برای رسیدن به مراحل بالا تر محسوب می شود.

برخی از ویژگی های بازی Ice Age Village اندروید :
✔ در دسترس بودن انواع ساختمان های مختلف و دکوراسیون منحصر به فرد برای ساخت دهکده
✔ امکان دعوت کردن دوستان به بازی و ساخت دهکده از طریق فیسبوک
✔ حضور تمام شخصیت های اصلی انیمیشن عصر یخبندان در بازی
✔ پخش موسیقی زیبا، آرام بخش و مهیج در هنگام بازی برای افزایش هیجان
✔ پشتیبانی کامل از Google Play Games برای دنبال کردن دوستان
✔ دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده نسبت به حجم کم خود

 

تغییرات نسخه 3.3.1k :

• Sid's a lazy sloth, but YOU don't have to be! Keep up with your bustling village with 150+ new Quests!
• Check in on your Ice Age Village for new daily and community events!
• This update also includes bug fixes and other awesome improvements!

کاربران گرامی :

توجه داشته باشید که پس از نصب و ورود اولیه به بازی ، دیتای 81 مگابایتی بازی به طور اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
عماد عبادی بازدید : 292 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (3)

Clash of Clans v7.156.1 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید!

 

Clash of Clans 7.156.1 کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید در بخش بازیهای استراتژیک و ساخته استودیوی قدرتمند بازی سازی Supercell می باشد که جدیدترین نسخه آن را امروز از گپ بوک دریافت خواهید کرد . این بازی که به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید . شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد . پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید...


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

   

 

  

درباره ما
Profile Pic
◢اخبار علمی فناوری گپ بوک◤
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مارا چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 18,701
  • بازدید کلی : 211,600
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • Bita - 1395/05/31
    ببخشید من گزینه ی contact ...
  • خريد وبلاگ - 1395/05/30
    سلام درصورتي که ...
  • فروش درب چوبی ساختمان - 1395/02/28
    ممنون از مطالب مفید و ...
  • ایفون تصویری - 1395/02/27
    خیلی ممنون از سایت و ...
  • طراحس سایت در اصفهان - 1394/12/23
    بعنوان مدیر سایت وب ...
  • kaboutar - 1394/12/23
    سلام با تبادل لینک ...
  • Farshid - 1394/05/08
    سلام خسته نباشید از ...
  • نادیا - 1394/05/08
    سلام خوبی :p اول از ...
  • Farshid - 1394/05/07
    عالی بود به منم سر ...
  • کدهای اختصاصی