loading...
دانلود نرم افزار بازی,آموزش,گرافیک...با گپ بوک
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
عماد عبادی بازدید : 256 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (1)

Call Of Battlefield:Online FPS v2.0 + Mod یک بازی اکشن رایگان است که توسط استودیوی بازی سازی Dodisoft منتشر شده است. زامبی ها دنیا را مورد حمله قرار داده اند و در حال نابودی بشریت هستند، این موجودات به انسان ها حمله می کنند و آن ها را هم به زامبی تبدیل می کنند. این یک کشتار جهانی است. دوستان شما جیسون، بریتنی و آنجلینا به این ویروس آلوده شده اند به غیر از این شما شاهد از دست دادن اعضای خانواده خود هستید و این موضوع شما را نگران کرده است و شما را وادار کرده است که با نبرد زامبی ها بپردازید. میدان نبرد شما را برای حضور در یک درگیری سنگین و دشوار صدا می زند. دولت برای نابودی این زامبی ها یک نیروی نظامی ویژه از افراد باقیمانده راه اندازی کرده است تا با یک عملیات آن ها را از بین ببرد، نام این نیروی ویژه  Call of Battlefield (COB) است. شما هم برای حضور در این نیرو انتخاب شده اید. این یک نبرد مدرن نیست بلکه به سبک قدیمی جریان دارد، پس آماده یک نبرد جالب و هیجان انگیز باشید. شما به عنوان یک تکاور می توانید از بین 14 سلاح یکی را انتخاب کنید: M4, MP5، Shotgun، DP، AK-47، تک تیر انداز و … .

عماد عبادی بازدید : 205 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

 

Fishing Hook 2.1.9

یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی mobirix می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. با قلاب ماهیگیری خود انواع مختلفی از ماهی را صید کنید. هر چه بتوانید ماهی های بزرگتری را به دام اندازید امتیاز بیشتری کسب می کنید که می توانید تجهیزات بهتری خریداری کنید.

عماد عبادی بازدید : 282 جمعه 05 بهمن 1397 نظرات (0)

سرانجام کمپانی موفق lenovo توانست نرم افزار SHAREit 4.6.69_ww  را برای انتقال برنامه با سرعت باور نکردنی بسازد. برنامه شیر ایت با استفاده از وای فای بلوتوث و صوت و... ارتباط برقرار می کند سرعت باور نکردنی این نرم افزار به حدی بالاست که 50مگابایت را در کمتر از 5 ثانیه انتقال میدهد . برنامه شیریت مود شده ادعا می کند که می تواند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید . سازنده نرم افزار شیریت نیز ادعا دارد که این برنامه سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است . اما اولین موردی که با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب می کند قابلیت انتخاب آواتار ( عکس شخصی ) برای خودتان و همچنین اینترفیس و محیط کاربری فوق العاده زیبای نرم افزار است.

عماد عبادی بازدید : 242 جمعه 05 بهمن 1397 نظرات (0)

 

Clash of Clans 11.185.13

کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید در بخش بازیهای استراتژیک و ساخته استودیوی قدرتمند بازی سازی Supercell می باشد که جدیدترین نسخه آن را امروز از گت اندروید دریافت خواهید کرد . این بازی که به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید . شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد . پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید !

عماد عبادی بازدید : 575 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (2)

 

هواوی پی 9 پرچم‌دار جدید شرکت هواوی امسال با سخت‌افزار مناسب، طراحی عالی، دوربین جذاب و مهم‌تر از همه قیمتی پایین‌تر از رقبا آمده تا نظر مشتریان را به خود جذب کند. این بار در فارنت قصد بررسی این گوشی جذاب را داریم. با وجود این‌که بررسی کمی دیر آماده شد اما سعی کرده‌ایم تا به نکات ریز و دقیقی پرداخته تا اگر قصد این گوشی را دارید اطلاعات کامل‌تری کسب کنید.

عماد عبادی بازدید : 684 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (0)

 

درست است که گوشی‌های خوب روزبه‌روز ارزان‌تر شده و گوشی‌های ارزان نیز روز‌به‌روز خوب‌تر می‌شوند اما هنوز چیزهایی هستند که نمی‌توانید از یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت انتظار داشته باشید.با وجود این‌که در چند سال اخیر پیشرفت فناوری در زمینه گوشی‌های هوشمند بسیار چشمگیر بوده تا جایی که حتی گوشی‌های میان‌رده و گاهاً ارزان‌قیمت نیز جوابگوی تمامی نیازهای کاربران هستند اما هنوز بعضی ویژگی‌ها را نمی‌توانید در گوشی‌های ارزان‌قیمت حدود 500 هزار تومان و یا پایین‌تر پیدا کنید. به این ترتیب اگر قصد خرید یک گوشی اندرویدی ارزان‌قیمت را دارید بهتر است بدانید دقیقاً چه انتظاراتی را نباید از گوشی‌های پایین‌رده داشت.

عماد عبادی بازدید : 442 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (0)

سامسونگ بالاخره پس از شایعات بسیار و البته مشخصات و تصاویر زیادی که از آن فاش شده بود، پرده از فبلت جدید خود برداشت. اما گلکسی نوت ۷ در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی نوت ۵ چه تغییراتی داشته است. برای اطلاع از بهبود‌های نسل جدید پرچمدار سامسونگ با ما همراه باشید...

عماد عبادی بازدید : 1192 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (2)

New

دانلود Judge Dredd vs. Zombies 1.8 یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی Rebellion می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید از شهر مگا در برابر حمله زامبی ها محافطت کنید. خودتان را با یک هفت تیر و سه سلاح ویرانگر که همگی آنها قابل ارتقا هستند مجهز کنید. با 4 زامبی قاتل در 30 مرحله مبارزه می کنید و 7 ارتقا ویژه برای مبارزه تان با دشمن در نظر گرفته شده است و شما براساس عملکردتان می توانید ستاره به دست آورید. شما باید با از بین بردن زامبی ها و جمع آوری سپرها و دور نگهداشتن خودتان از آسیب ، مدت زمان زنده ماندتان را در حداکثر حفظ کنید...

عماد عبادی بازدید : 1799 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (1)

انتی ویروس360 مجموع امنیت شما را ارائه می دهد حفاظت کامل در برابر ویروس ها و دیگر نوع جدیدی از تهدیدات. هنگامی که شما در خط خرید، دانلود فایل ها، در حال مشاهده صفحه وب،انتی ویروس 360 مجموع امنیتی شما برای محافظت از جرم کامپیوتری در هر لحظه. علاوه بر این، شما می توانید تنها با یک کلیک قابلیت پاکسازی را به نگه داشتن کامپیوتر خود را در شرایط بهینه را انجام دهد...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

عماد عبادی بازدید : 660 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

بررسی ویندوز 10 گپ بوک

 

پس از ماه تجربه و آزمایش عمومی و سال از توسعه، ویندوز 10 در نهایت اینجا، با نیمه شب قابل توجه ساعت در نیوزیلند به حلقه در جولای 29th. با سیستم عامل در حال حاضر به میلیون ها نفر از مشتریان در ماه های آینده و یک میلیارد دستگاه در طول سه سال آینده تحویل داده، زمان آن به راحتی با ویندوز 10 است.

 

اگر شما انجام داده است تا در حال حاضر، مطمئن شوید که برای بررسی از بررسی ما از ویندوز 10 (به زودی!) به عنوان این ساده ترین راه برای کنید تا به سرعت با چه چیزی جدید است، و برای پیدا کردن در مورد ویژگی های چند برنامه ریزی شده برای سیستم عامل بیش از حد. اگر شما در حال دانلود ویندوز 10 امروز بر روی دستگاه شما، لطفا از این لینک در اینجا به عنوان آن را تا به بسیاری از اطلاعات مفید در مورد سیستم عامل و آن را که در آن راهنماهای آینده ما خواهد شد بیش از حد شده است.

 

اگر شما خودتان را نیاز به کمک بیشتر با ارتقاء، شما می توانید انجمن Windows 10 ما را بررسی کنید که در آن شما می توانید سوالات خاص بپرسید و از حمایت برای هر گونه مسائل شما ممکن است روبرو می شوند نیز هست...

 

 

 

عماد عبادی بازدید : 1225 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

Giza-pyramid

 

با اینکه بیش از ۴۵۰۰ سال از ساخت هرم بزرگ جیزه  ( گیزه ) در مصر می گذرد ، اما همچنان رازهای کشف نشده ای در مورد این بنای شگفت انگیز تاریخی باقی مانده که ذهن باستان شناسان را به خود مشغول کرده است.یکی از معماهای حل نشده در مورد هرم جیزه ، بخش های کانال مانند درون آن است که به دلیلی نا معلوم بسته شده است.اکنون تیم روباتیکی دانشگاه لیدز در انگلستان، موفق شده است روباتی طراحی کند که اطلاعاتی درباره دو کانال تهویه این هرم باستانی در اختیار باستانشنان و مصرشناسان قرار می دهد. کشف این رازها همچنین حقایقی دراین باره که این اهرام چگونه ساخته شده اند، بدست می دهد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عماد عبادی بازدید : 680 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

 

canon-me20f-sh
کانن ( Canon ) یکی از صاحب نام ترین شرکت های تولید کننده دوربین در جهان ، امروز از دوربین فیلم برداری جدید خود با نام ME20F-SH رونمایی کرد.این دوربین که قیمت بالای ۳۰۰۰۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است به گونه‌ای طراحی شده که بتواند در تاریک‌ترین مکان‌ها تصویربرداری کند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید
تا با این دوربین کانن جدید بیشتر آشنا شویم.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
عماد عبادی بازدید : 301 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ تانک ها (برای اندروید)

World of Tanks Blitz 1.11 Android

 

 

بازی جنگ تانک ها (برای اندروید) - World of Tanks Blitz 1.11 Android

 

 

World of Tanks Blitz نام یک بازی جنگی و بسیار پرطرفدار است.

 

این بازی جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است و از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است.

 

در این بازی شما باید سوار بر تانک قدرتمند خود شوید و با دشمنان مقابله کنید. هرچه جلوتر میرویدتانک شما قوی تر میشود و جنگ ها نیز سخت تر از گذشته میشود.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

عماد عبادی بازدید : 568 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفن اشتاین (برای اندروید)

Return To Castle Wolfenstein 2.11 Android

 

 

بازی بازگشت به قلعه ولفن اشتاین (برای اندروید) - Return To Castle Wolfenstein 2.11 Android

 

 

بازی ولفن اشتاین یکی از معروف ترین بازی های کامپیوتر است که به تازگی نسخه اندروید آن نیز منتشر شده است.

 

در این بازی شما در داخل قلعه بزرگی به نام ولفن اشتاین در آلمان به جنگ با نازی ها میپردازید. اما پس از مدتی پیشروی در بازی متوجه وجود نیروهای اهریمنی در این بازی میشوید.

 

این بازی یکی از زیبا ترین بازی های تاریخ بوده است.


اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

عماد عبادی بازدید : 245 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی ترسناک گرفتار شده (برای کامپیوتر)

TAKEN PC Game

 

 

بازی ترسناک گرفتار شده (برای کامپیوتر) - TAKEN PC Game

 

 

دختر بچه یتیمی به دلیل بیماری های مختلف تبدیل به یک خون آشام شده و تمامی افرادی که مقابل او قرار میگیرند را میکشد.

 

زمانی که شما وارد بازی میشوید در داخل یک هزارتو هستید که ممکن است هر لحظه با این دخترکروبرو شوید.

 

اگر به بازی های ترسناک علاقه دارید ما به شما بازی TAKEN را پیشنهاد میکنیم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

عماد عبادی بازدید : 232 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید نرم افزار مرورگر وب کروم (برای اندروید)

Chrome 42.0.2311.111 Android

 

 

نسخه جدید نرم افزار مرورگر وب کروم (برای اندروید) - Chrome 42.0.2311.111 Android

 

 

نسخه جدید Chrome برای اندروید منتشر شد! (42.0.2311.111)

 

امروزه در تمامی تلفن های همراه میتوان به اینترنت متصل شد و با آن ها سایت های مختلف را دید. برای مشاهده سایت های اینترنتی شما نیازمند یک مرورگر قدرتمند و سریع هستید.

 

هرچند تمام گوشی های موبایل مجهز به مرورگر مخصوص به خود هستند، اما شما میتوانید با نصب مرورگرهای محبوبی مثل Google Chrome در موبایل خودتان، صفحات اینترنت را سریع تر و راحت تر مشاهده کنید و از امکانات مختلف این مرورگرها استفاده نمایید.


مرورگر گوگل کروم مخصوص اندروید ، امکان مرور سریع صفحات وب، جستجوی آسان، و امنیت بالا را برای موبایل شما فراهم میکند.


در این مطلب، نسخه جدید مرورگر گوگل کروم را که مخصوص سیستم عامل Android میباشد آماده کرده ایم. این مرورگر روی گوشی های مختلف اندرویدی قابل نصب میباشد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

عماد عبادی بازدید : 205 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (1)

دانلود نسخه جدید مرورگر فایرفاکس

Mozilla Firefox 38

 

 

Mozilla.Firefox_38_a

 

 

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox منتشر شد! (38)


یکی از مرورگر هایی که بیشتر کاربران با آن کار میکنند Mozilla Firefox میباشد. فایرفاکس سالیان متوالی به طراحی و انتشار مرورگر پرداخته و همیشه سعی در ارائه بهترین مرورگر با کمترین ایرادات ممکن را دارد.


فایرفاکس با سرعت بالای خود در باز کردن صفحات اینترنت محبوبیت بسیاری را در بین کاربران پیدا کرده است.


این مرورگر نیز مانند کروم دارای افزونه های فراوانی است. شرکت های تولید کننده افزونه ها زمانی که یک افزونه را تولید میکنند برای هر دو مرورگر کروم و فایرفاکس ارائه میدهند.


فایرفاکس دارای قابلیت استفاده از تب های مختلف است که جستجو در صفحات وب را بسیار آسان و راحت ساخته است تا صفحات قبلی شما در دسترس باشد.


مرورگر فایرفاکس به خوبی توانسته است جایگزین مرورگر پیش فرض ویندوز شود.


در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت کپ بوک دریافت کنید.

عماد عبادی بازدید : 791 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر برای ویندوز های مختلف

Internet Explorer

 

 

ورژن های اینترنت اکسپلورر برای ویندوز های مختلف - Internet Explorer

 

 

مرورگر Internet Explorer هنوز هم مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار میگیرد. و بخشی کاربران ترجیح میدهند به جای استفاده از مرورگر های کروم و فایرفاکس از اینترنت اکسپلورر استفاده کنند، زیرا در تمامی نسخه های ویندوز موجود است.

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

نسخه 8 نیز برای نصب بر روی ویندوز XP مناسب میباشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید نسخه های 11 و 8 را از سایت گپ بوک دریافت و نصب نمایید.

عماد عبادی بازدید : 221 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی در جستجوی ریک (برای کامپیوتر)

Rake PC Game

 

بازی در جستجوی ریک (برای کامپیوتر) - Rake PC Game

 

 

اهالی محله ای از آمریکا گزارش وجود یک موجود عجیب و غریب را میدهند.

 

شما به عنوان یک کاوشگر و کارشناس به منطقه میرود و به جستجو میپردازید.

 

شما باید با استفاده از دوربین خود و همچنین تجهیزات دیگری که در اختیار دارید این موجود را پیدا کنید.

 

این موجود بیشتر در شب ها ظاهر میشود و شما بیشتر باید شب ها را به جستجو بپردازید تا با استفاده از دوربین دید در شب او را مشاهده کنید.

 

بازی Rake یک بازی ماجراجویی زیبا است که آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

عماد عبادی بازدید : 530 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی اسلحه (برای کامپیوتر)

Gun PC Game

 

 

 

بازی اسلحه (برای کامپیوتر) - Gun PC Game

 

 

بازی Gun یک بازی وسترن با سبک ماجراجویی و اکشن است.

 

در این بازی شما باید دشمنان خود را با اسلحه های خود از بین ببرید.

 

این بازی در سال 2005 توسط شرکت بزرگ Activision طراحی و عرضه شده است.

 

داستان بازی پیرامون کابویی است که در یک حادثه پدر خود را از دست میدهد. در آخرین لحظات پدرشبه او حقایقی را میگوید که او را مجاب میکند تا برای فهمیدن داستان واقعی زندگی خود به جستجو بپردازد.

 

این بازی نیز مانند بازی های GTA یک بازی Open World است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

عماد عبادی بازدید : 200 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

۲۲ سپتامبر موعد عرضه فیفا ۱۶ برای پی سی و کنسول های بازی است. همانطور که پیشتر در مورد این بازی برای تان توضیح دادیم، امسال برای اولین بار، فوتبال زنان نیز در فیفا گنجانده شده که این مسئله می تواند تغییری جالب و بزرگ باشد.

اخیرا نیز طرح روی جلد مناطق مختلف هم منتشر شده. لیونل مسی قرار است روی طرح اصلی قرار داشته باشد و جوردن هندرسون، کاپیتان ۲۵ ساله لیورپول نیز برای انگلستان در نظر گرفته شده.

در ادامه با gapbook همراه باشید تا سیستم پیشنهادی و همچنین کاور اصلی بازی را ببینیم...

 

 



عماد عبادی بازدید : 190 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

به نظر می رسد تلفن هوشمند بدون حاشیه سونی (Lavender) تنها موبایلی نباشد که ماه آینده معرفی می شود. با توجه به اطلاعات جدید، ممکن است ژاپنی ها موبایل دیگری که با کد E5706 شناخته می شود، معرفی کنند.

این تلفن هوشمند مبتنی بر چیپ اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود و از نمایشگری ۵٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بهره می برد. همچنین انتظار می رود به ۳ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز باشد. گفته می شود این دستگاه با اندروید ۵٫۱ عرضه خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات موجود، سونی Lavender احتمالاً به نام T4 Ultra و مدل E5706 با نام C5 Ultra شناخته خواهند شد. البته هیچ یک از این اطلاعات تأیید نشده اند.

به نظر شما سونی می تواند با ایجاد تنوع در محصولات و عرضه تلفن های متنوع طی ۶ ماه پایانی سال ۲۰۱۵، بخش تلفن های همراه اش را به سود برساند یا همچنان باید شاهد افول ژاپنی ها در این زمینه باشیم؟




عماد عبادی بازدید : 222 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۳ میلادی، موتورولا اقدام به طراحی و تولید یک تلفن هوشمند اندرویدی مقرن به صرفه کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. موبایل یاد شده موتو جی نام داشت و میلیون ها عدد از آن به فروش رفت.

همین موفقیت این تصور را در ذهن بسیاری به وجود آورد که در سال ۲۰۱۴ نیز شرکت سازنده قطعا نسخه جدیدی از آن موبایل را رونمایی خواهد کرد که همینطور هم شد. نسل دوم موتو جی بزرگ تر از نسخه اولیه اش بود و از بسیاری جهات یک سر و گردن بالاتر از آن قرار داشت و در عین حال با همان قیمت پایین عرضه گردید.

حالا گفته می شود که نسل سوم این موبایل نیز در راه است. ظرف هفته های اخیر، رندرهای متعددی از موتو جی ۲۰۱۵ در فضای مجازی منتشر گردیده و امروز هم تصاویری تازه ای از این موبایل به دست آمده که شاید در میان موارد قبلی دقیق ترینشان باشد.

در ادامه این مطلب با گپ بوک همراه باشید.

عماد عبادی بازدید : 214 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

دیابت یکی از بیماری های فراگیر در دنیاست و هم اکنون میلیون ها نفر با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کنند. بنابر آخرین آمار اعلام شده، از هر ۲۰ نفر ایرانی یک نفر مبتلا به دیابت است، بنابراین پیشگیری از بروز این مشکل و آموزش و کمک به بیماران مبتلا به آن برای غلبه و کنترل این بیماری اهمیت فراوانی دارد.

تغذیه صحیح، دوری از مواد قندی و ورزش مکرر می تواند نقش موثری در کنترل بیماری دیابت داشته باشد، از این رو موسسه آلمانی mySugr اپلیکیشنی تحت عنوان Diabetes Logbook را برای مبتلایان به این بیماری طراحی کرده.

با کمک این ابزار بسیار مفید، مبتلایان به دیابت نوع یک و دو می توانند با وارد نمودن وضعیت قند خون، میزان تزریق انسولین، ثبت خورد و خوراک و فعالیت های ورزشی با استفاده از اطلاعات اپلیکیشن به کنترل بیماری پرداخته و از عوارض شدید آن هر چه بیشتر دور بمانند.

در ادامه با گپ بوک همراه باشید. 



عماد عبادی بازدید : 219 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

بسیاری از کمپانی ها از انجام دادن کارهای متفاوت و ایده های نو، واهمه دارند. اما هوآوی تصمیم گرفته تا محصولی را معرفی نماید که هم در نقش یک هندزفری بلوتوث ظاهر می شود و در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید آن را بر روی دست خود گذاشته و به عنوان یک دست بند سلامتی از آن بهره بگیرید.

سال گذشته نیز هوآوی دست به معرفی TalkBand B1 زد که از خصوصیاتی مشابه برخوردار بود اما محصول امسال، دست کم بسیار زیباتر شده است. حال می توان گفت TalkBand B2، مورد پسند اهالی مد نیز قرار خواهد گرفت.

در ادامه با گپ بوک همراه باشید.


عماد عبادی بازدید : 209 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

امروز و اندکی قبل تر هوآوی بدون هیاهوی خاصی و در جریان برگزاری کنفرانس آکادمی هنر بین الملل در شهر پکن از جانشین تبلت مدیا پد M1 خود که سال گذشته معرفی شده بود پرده برداشت.

در ماه می شاهد انتشار گزارش هایی بودیم که از رونمایی مدیا پد M2 به شکلی محدود و در نمایشگاهی در فرانسه حکایت داشتند و خود کمپانی تولید کننده هم در یکی دو ویدئوی تبلیغاتی اشاره هایی کوتاه به آن کرده بود، اما حالا انتظارها به سر رسیده و چینی ها عاقبت دستاورد جدیدشان را به شکل رسمی معرفی نموده اند.

در ادامه با گپ بوک همراه باشید.


عماد عبادی بازدید : 180 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

سرانجام پس از ماه ها مذاکره، توافق هسته ای ایران با کشورهای ۵+۱ حاصل شد. طی این توافق که دقایقی پیش در وین به دست آمد، ایران با پذیرش برخی از محدودیت ها در قبال برنامه هسته ای خود، موفق شد تا تحریم های کشورهای غربی را لغو نماید.

این موضوع بی شک یکبار دیگر ارتباط ایران با کشورهای پیشرفته دنیا را برقرار خواهد کرد. کشورهایی که هر یک از آنها در صنایع پیشرفته ای پیشتاز هستند و تبادل علمی با آن ها می تواند تحولات بسیاری را در داخل کشورمان به وجود آورد. برقراری ارتباط میان شرکت های دانش بنیان داخلی با مجموعه های علمی غربی، بی شک صفحه جدیدی را در زمینه علم و تکنولوژی ایران، ورق خواهد زد.

پیشرفت علمی کشور تنها نقطه روشن در آینده پس از تحریم به شمار نمی رود؛ توافق ایران با ۵+۱ در زمینه اقتصادی نیز قطعا تاثیرگذار خواهد بود. حضور شرکت های مطرح تکنولوژی به صورت رسمی در ایران، نه تنها تکاپوی چشم گیری را در بازار به وجود می آورد، بلکه سرویس دهی به مشتریان را نیز دچار تحول خواهد کرد.

شما از آینده چه انتظاراتی دارید؟


عماد عبادی بازدید : 203 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

 

آیفون های جدید در هفدهم شهریور ماه رونمایی می شوند

در سال ۲۰۱۴، خبری از سوی Deutsche Telekom، اپراتور مخابراتی آلمانی منتشر شد مبنی بر اینکه در روز ۱۹ سپتامبر، آیفون ۶ رونمایی خواهد شد؛ مدتی بعد، دقیقا همین اتفاق روی داد و موبایل یاد شده در همان تاریخ به جهانیان معرفی شد.

حال یکی از کارمندان شرکت مخابراتی Vodafone، تاریخ معرفی آیفون ۶ اس را فاش ساخته؛ وی اذعان داشته که موبایل های جدید اپل، در تاریخ ۲۵ سپتامبر برای خرید آماده خواهند بود و کاربران می توانند از هجدهم همان ماه، پیش سفارش های خود را برای دریافت یک آیفون جدید به ثبت رسانند. در ادامه با گ بوک همراه باشید.


عماد عبادی بازدید : 245 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

آیفون ۶ طلایی چه شمایلی خواهد داشت؟ تصاویر رندر شده تازه از Martin Hajek

از اولین نسخه آیفون، اپل آیفون های طلایی را هم به صورت بسیار محدود و برای مشتریان ثروتمند عرضه می کرد. چیزی که نشان از پولداری این افراد بود. اما به نظر شما رنگ طلایی در آیفون ۶ چه ظاهری به آن خواهد داد؟

البته دقت کنید که ما رنگ طلایی که اپل برای آیفون ۵S استفاده می کرد را مد نظر نداریم، اینجا از طلای واقعی حرف میزنیم...

 

 


عماد عبادی بازدید : 199 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

 

بر طبق گزارش تازه ای که توسط وبسایت اپل اینسایدر منتشر شده نتایج تحقیقی صورت گرفته از جانب شرکت Canaccord Genuity نشان می دهد که آیفون کماکان پر فروش ترین موبایل چهار اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات متحده محسوب می شود و در سه ماهه ی منتهی به ژوئن دیوایس مذکور ۵۰ درصد از بازار اسمارت فون کشور یاد شده را در اختیار داشته است...

با گپ بوم همراه باشید.

عماد عبادی بازدید : 211 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

نزدیک به ۲ هفته دیگر قرار است موبایل OnePlus 2 به صورت رسمی معرفی شود، اما شرکت سازنده این محصول از چند هفته قبل به شکل ماهرانه ای کمپین تبلیغاتی OnePlus 2 را آغاز کرده و با درز مدیریت شده اطلاعات مربوط به این دستگاه، توانسته جوی جالب را در رسانه ها به نفع خود به وجود آورد.

شرکت OnePlus در جدیدترین اقدامش، تصویر بالا را منتشر کرده و نوشته که در زیر این OnePlus One یک OnePlus 2 وجود دارد. شرکت سازنده در ادامه همچنین توضیح داده است که محصول جدید، علاوه بر ابعاد کوچکتر، از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر در ساعتی نیز برخوردار است. در واقع نسل جدید OnePlus در مقایسه با قبل ۱۰ درصد ظرفیت باتری بیشتری دارد...

عماد عبادی بازدید : 174 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

باز هم نوبت به یکی دیگر از آن آزمایش های عجیب و غریب بر روی گجت های دیجیتالی رسید.امروز می خواهیم بدانیم چند آیفون برای مهار گلوله اسلحه AK-74 کافی است ؟! ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد ، پاسخ این پرسش را خواهد داد.مثل همیشه با گپ بوک همراه باشید.

عماد عبادی بازدید : 180 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

galaxy-a8

مدت زیادی است که اخبار و اطلاعات مربوط به باریک ترین گوشی تاریخ کمپانی سامسون با نام گلکسی A8 سامسونگمنتشر می گردد.امروز تصاویر نگاه نزدیک به این گوشی قبل از رونمایی رسمی منتشر شده که تمامی ویژگی های ظاهری این اسمارت فون را نمایان کرده است.البته این دومین سری از تصاویر نگاه نزدیک به این گوشی است.چند روز پیش هم تصاویر و ویدیوی Hands On این محصول به همراه مشخصات کامل آن منتشر شده بود.

عماد عبادی بازدید : 176 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

تاکنون اطلاعات بسیاری از فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده اما تمام اطلاعاتی که از گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس در اختیار داریم به یک تصویر فاش شده توسط OnLeaks خلاصه می شود.اما امروز اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت ۵  و گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

Galaxy-Note-5

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید ، گلکسی نوت ۵ سامسونگ به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD و تراشه Exynos 7422 مجهز می شود و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری برای تامین انرژی این تلفن در نظر گرفته شده است.همچنین گفته شده گلکسی نوت ۵ بر خلاف سری گلکسی اس ۶ از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد.


عماد عبادی بازدید : 225 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

Because Zombies 1.41 یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های زامبی از نوع استراتژیک از استودیوی بازیسازی DoubleSmoked Software برای اندروید است که با قیمت 0.85 دلار در گوگل پلی عرضه شده است .بهترین بازی دفاعی زامبی! در بازی Because Zombies سفری هیجان‌انگیز در یک شهر آلوده به زامبی را آغاز کنید و به دنبال دختر خود بگردید. بیش از ۲۵ وسیله برای نابود کردن زامبی‌ها در شهر پیدا کنید. از سگ‌های وحشی، بشکه‌های انفجاری و دینامیت‌ها استفاده کنید تا انواع زامبی‌هایی که بر سر راهتان ظاهر می‌شوند را نابود کنید...

عماد عبادی بازدید : 259 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

555

 

Brothers in Arms® 3 v1.2.1b جدید ترین ورژن از مجموعه بازی برادران جنگ در سبک شوتر اول شخص یا اف پی اس بوده که به دست کمپانی گیم لافت برای اندروید عرضه شده است. داستان در زمان جنگ جهانی دوم روایت می شود و هدایت گروهی از نظامیان را بر عهده خواهید داشت که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی در مبارزات این جنگ تاریخی دارند. در بازی Brothers in Arms 3 به تنهایی، عملیات و ماموریت های موجود را به انجام نمی رسانید، بلکه باید با یازده برادر دیگر همراه شوید و در طول تمامی نبرد ها، حواستان به سلامتی آنان نیز باشد. آتش جنگ شدت گرفته و کشور های متحدین و متفقین به جان یکدیگر اتفاده اند تا قدرت جهانی را از آن خود کنند. وظیفه شما هم در نتیجه این درگیری از اهمیت بالایی برخودار بوده، به طوری که دشمنان سعی دارند تا گروهتان را منحدم کنند تا به اهدافشان نزدیک تر شوند. از سلاح ها و تجهیزات نابودگر و البته کلاسیکی برای از میان برداشتن سربازان دشمن می توانید بهره ببرید. اما برای این که در برادران جنگ در اکثریت ماموریت هایتان موفق باشید، نباید گلوله های محدودی که در Brothers in Arms 3 در اختیار دارید، به هدر بدهید. سعی کنید از تعداد فشنگ هایی که موجود می باشند، نهایت استفاده را ببرید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. علاوه بر ماموریت های اصلی، مراحلی هم به صورت فرعی ساخته شده و کاربر می تواند در صورت تمایل وارد آنان شود و از نابودسازی نیرو های مدافع لذت ببرد. بر روی گرافیک این عنوان در سطح بسیار بالایی کار شده و شرکت سازنده یعنی گیم لافت تلاش کرده تا یکی از برترین عناوین شوتر را تا به حال عرضه نماید. به همین خاطر نیز حجم بازی Brothers in Arms 3 نسبتا بالا بوده ولی ارزش گیم پلی عالی و روان به همراه کیفیت حیرت انگیز را دارد.

برخی از ویژگی های بازی تفنگی Brothers in Arms® 3 اندروید :
✔ باز کردن سلاح های جدید و قدرتمند
✔ از بین بردن دشمنان با حمله های هوایی، انفجار موشک و غیره
✔ انواع ماموریت های مختلف Sniper, Siege و Stealth
✔ توانایی های منحصر به فرد گلوله های سه گانه و غیره
✔ تغییرات واقع گرایانه ی شب و روز برای تجربه بهترین بازی اکشن
✔ طراحی با قدرتمندترین موتورهای گرافیکی و خیره کننده


کاربران گرامی توجه داشته باشید:

در صورت مواجه شدن با مشکل لایسنس در اجرای بازی به بخش Settings رفته و کش برنامه های Google play service و Google play store را پاکسازی نمایید. پس از اینکار با فعالسازی برنامه های گذر از تحریم، وارد Google Play شده و از بخش جستجو این بازی را پیدا کنید؛ در گام بعدی مقداری از بازی را دانلود نموده و در وسط لغو نمایید. اکنون ادامه نصب را با استفاده از فایلهای مهیا شده در این پست دنبال کنید.

 

راهنمای نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftA3HM را به مسیر Android/Obb انتقال دهید.
– بازی را به صورت آفلاین اجرا نمایید.

55

 

             برای دانلود به ادامه مطلب بروید

عماد عبادی بازدید : 547 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود Princess Salon 2 1.1 - بازی دخترانه سالن پرنسس برای اندروید

Princess Salon 2 v1.1 بازی دخترانه آرایش و انتخاب لباس برای 4 پرنسس در سالن زیبایی است. در این بازی 4 پرنسس با نامهای ورونیکا، گریسی، لسلی و لورتا وجود دارند که باید به آنها کمک کنید چهره زیبایی داشته و لباسهای مناسبی برای خود انتخاب کنند. بازی دارای قسمتهای مختلفی از جمله اتاق استراحت، مرکز خرید و خانه پرنسس است که در هر کدام از آنها باید امور خاصی را برای پرنسس خود انجام دهید. 

ویژگیهای Princess Salon:
خیابان پیوسته و زیبا
8 اتاق مختلف
استراحت، آرایش و انتخاب لباس برای پرنسس
وجود لباسها و دکوراسیونهای مختلف
امکان انتخاب از بین 4 پرنسس
وجود 4 مینی گیم در طول بازی به همراه بازیهای مختلف در سالن ها

 


           برای دانلود به ادامه مطلب بروید

عماد عبادی بازدید : 211 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

0000

 

Fast & Furious: Legacy v2.0.1 نام بازی رسمی سری فیلمهای سریع و خشمگین (آتشین) برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که اندکی پیش از رونمایی نسخه 7 آن توسط کمپانی بازیسازی Kabam منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. همانند نسخه سینمایی، در این بازی هم شما به مجموعه ای از اتومبیلهای بسیار سریع دسترسی خواهید داشت که باید با استفاده از آنها و هم تیمی های خود به مصاف سایر گروه ها بروید. مسابقات در خیابانهای ریو، توکیو و لس انجلس جریان پیدا میکنند که در این مورد هم دقیقا مشابه نسخه سینمایی است. همانند اکثر بازیهای این سبک، با پیشرفت و کسب امتیاز خواهید توانست اتومبیل های خود را ارتقا داده و آنها را مطابق میل خود تیونینگ کنید. 
چنانچه از هواداران فیلمهای سریع و خشمگین (آتشین) هستید و دوست دارید که صحنه های آن را از طریق بازی رسمی آن شبیه سازی کنید، پیشنهاد میکنیم این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید.

ویژگیهای بازی Fast & Furious: Legacy:
در بر داشتن 50 خودروی مختلف از جمله اتومبیلهای حاضر در فیلمها
حضور خودروی فوق العاده سریع Lykan HyperSport حاضر در نسخه هفتم
حالتها و مسابقه های متنوع 
وجود مسیرها و خیابانهای برگرفته شده از سری فیلمهای سریع و خشمگین
امکان اعمال تغییرات دلخواه در ظاهر اتومبیلها
امکان ارتقای فنی اتومبیلها
امکان رقابت گروهی با استفاده از تیم تشکیل شده
وجود رقابتهای شاخ به شاخ و چت با دوستان
امکان ثبت بهترین رکوردها در جدول امتیازهای آنلاین
گرافیک بالا


توجه داشته باشید که بازی نیازمند اینترنت میباشد.



 

دانلود Fast & Furious: Legacy v2.0.1 - بازی اتومبیلرانی میراث سریع و خشمگین اندروید + دیتا دانلود Fast & Furious: Legacy v2.0.1 - بازی اتومبیلرانی میراث سریع و خشمگین اندروید + دیتا دانلود Fast & Furious: Legacy v2.0.1 - بازی اتومبیلرانی میراث سریع و خشمگین اندروید + دیتا دانلود Fast & Furious: Legacy v2.0.1 - بازی اتومبیلرانی میراث سریع و خشمگین اندروید + دیتا

 

تغییرات نسخه 2.0.1 :

- اضافه شدن ماشین های جدید سری S
- اضافه شدن سازنده جدید
- اضافه شدن حالت جدید رویدادی
- بهینه سازی ها و رفع باگ های مختلف

 

راهنمای نصب بازی :

1 - فایل نصبی Apk را نصب کنید.
2 - فایل دیتا را دریافت کنید و از حالت فشرده خارج کنید و سپس پوشه ی com.kabam.ff7 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
3 - بازی را اجرا کنید.

 

                                                                             

                                                                                    برای دانلود به ادامه مطلب بروید

عماد عبادی بازدید : 201 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

4545

 

Hay Day 1.25.117 یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی که محصول استدیوی بازی سازی Supercell سازنده بازی محبوب و اعتیاد آور clash of clans می باشد ، به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.

برخي از ويژگي هاي بازي مزرعه داري Hay Day اندرويد :
- توليد انواع مواد غذايي خوشمزه با استفاده از مواد طبيعي موجود در مزرعه خود
- خريد و فروش سالم با توليد انواع مواد غذايي از مزرعه هاي تازه و گذاشتن براي فروش در مغازه هاي کنار جاده اي
- امکان بازي به صورت آنلاين و کسب درآمد با دوستان خود در شبکه هاي اجتماعي گوگل پلاس و فيسبوک
- ساخت انواع کارخانه هاي مختلف براي کسب درآمد و گسترش مزرعه مانند کارخانه ي قند و يا بافندگي
- در دسترس بودن انواع ابزار هاي مختلف براي بهبود و کار برروي مزرعه
- امکان کاشت انواع سبزيجات مختلف و گندم براي کسب درآمد با قابليت برداشت
- امکان ايجاد انواع درختان براي جمع اوري ميوه و انجام کارهاي ديگر همچون رنگ آميزي ساختمان و غيره
- دارا بودن گرافيک خيره کننده ي عالي نسبت به حجم بسيار کم خود به همراه صداگذاري مهيج

توجه داشته باشید که : 

بازی Hay Day آنلاین است و برای اجرا و بازی کردن همیشه اینترنت نیاز است. از طرفی با وای فای و اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

 

 

راهنمای نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.
- فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.supercell.hayday را در مسیر Android/obb کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.

 

                                               برای دانلود به ادامه مطلب بروید

عماد عبادی بازدید : 196 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

222

Badoo – Meet New People 4.6.6 یک شبکه اجتماعیست که روزانه 100,000 نفر به آن میپیوندند. این شبکه اجتماعی با داشتن بیش از 200 میلیون کاربر مکان مناسبی برای چت، دوستیابی و به اشتراک گذاری علایق میباشد. اگر دوست دارید دوستان جدیدی را پیدا کنید، Badoo را امتحان کنید.

ویژگیهای Badoo - Meet New People:
پیوستن 100 هزار کاریر جدید در هر روز به بادو
100% ایمن و مطمئن
100% بر اساس مکان کاربران - نمایش افراد نزدیک شما
ارایه شده برای کامپیوترهای دسکتاپ
دارا بودن کاربر از 180 کشور جهان

 

تغییرات نسخه 4.6.6 :

Badoo is the best app for meeting new people. This new update makes it even better! Find new people in your area, chat and make friends right now!
Bugs fixed and overall performance improved

55222

 

 

                                       برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
◢اخبار علمی فناوری گپ بوک◤
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مارا چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 18,658
  • بازدید کلی : 211,557
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • Bita - 1395/05/31
    ببخشید من گزینه ی contact ...
  • خريد وبلاگ - 1395/05/30
    سلام درصورتي که ...
  • فروش درب چوبی ساختمان - 1395/02/28
    ممنون از مطالب مفید و ...
  • ایفون تصویری - 1395/02/27
    خیلی ممنون از سایت و ...
  • طراحس سایت در اصفهان - 1394/12/23
    بعنوان مدیر سایت وب ...
  • kaboutar - 1394/12/23
    سلام با تبادل لینک ...
  • Farshid - 1394/05/08
    سلام خسته نباشید از ...
  • نادیا - 1394/05/08
    سلام خوبی :p اول از ...
  • Farshid - 1394/05/07
    عالی بود به منم سر ...
  • کدهای اختصاصی